НОВИНИ

UBR . РЕГІОНИ

UBR . РЕГІОНИ
ESGROUP рухається вперед

Регіональний бізнес отримає свій UBR

Стати найпотужнішим діловим інформаційно-аналітичним ресурсом - такі амбітні плани ставить перед собою в новому сезоні телеканал UBR.

Створений в 2008 році, телеканал за три роки свого існування зайняв впевнену позицію в ніші ділового мовлення. У кабельних мережах, сьогодні доступно більше 6 млн. домогосподарствах в 130 містах України.

Принциповою позицією каналу є те, що практично всі програми власного виробництва. З цією метою планомірно створювалася потужна технічна база - 19 сучасних цифрових комплексів ТЖК в Києві та регіональні кореспонденти щодня виїжджають на зйомку. Завдяки цифрового формату відзнятий матеріал оперативно виходить в ефір.

Технічне  оснащення каналу та особливості сучасних цифрових  технологій, дали можливість у 2011 році значно збільшити обсяги та частоту ділових новин. З нового телевізійного  сезону ділові новини виходять кожні 15 хвилин в постійно оновлюється форматі. Саме за таким принципом, працює, наприклад, світовий новинний канал EuroNews.

«Ми прийшли до того, - розповіла шеф-редактор каналу Аліна Титова, - щоб розширити мовлення по всій території нашої країни. Особливу увагу приділятимемо кардинального збільшення обсягу регіональних новин. Проведені нами дослідження показали зростаючий попит на них з боку бізнесу. Ми вже твердо переконані, що 30-40 відсотків новин повинні складати повідомлення з різних куточків України».

В ефірі обов'язково залишаться перевірені часом і рейтингами програми. Відповідно до досліджень Gfk Ukraine, найпопулярнішими серед бізнес-спільноти рубриками UBR, на даний момент, є: «Компанії і бренди», «Breaking news», «Право власності» і «Фондові ринки». Інші стануть більш динамічними, придбають форму гостьових програм: живі обговорення економічних проблем у столиці та регіонах. До речі, на власному сайті телеканалу всі ці програми виходять в режимі on-line.

За словами Михайла Іртлача, директора з маркетингу комунікаційної групи ESG: «Незважаючи на те, що UBR - наймолодший з шести українських нішевих ділових і новинних каналів, вже сьогодні ми обганяємо їх за деякими основними телевізійним показниками. Наприклад, в prime time вихідного дня (з 19:00 до 24:00) показник перегляду (Aff%) чоловіками 20-55 років, а це ядро ​​бізнес-аудиторії, доходить до 311%. У той час, як у наших найближчих конкурентів ця цифра не перевищує 220%. Багато в чому ці результати досягнуті за рахунок регіонів. Ми корисні, а значить цікаві регіонального бізнесу. Саме тому регіональний розвиток, сьогодні, один з ключових пріоритетів для UBR ».