ЩОДЕННИК КУХАРУКА

ЩОДЕННИК КОЧУКОВА

ІНФОРМАЦІЯ
Герб Прапор

Основні дані

Назва:Київ

Утворена:482. Місто з 9 століття

Код КОАТУУ:8000000000

Населення:2 786 518 (1 червня 2010)

Площа:839 км²

Густота населення:3178 осіб/км²

Поштові індекси01000—06999

Телефонні коди:+380-44

Райони: 10

Міська влада

Адреса:01044, м.Київ, вул. Хрещатик, 36

Веб-сторінка:http://kmv.gov.ua/

Голова :Черновецький Леоній Михайлович

Гімн

Ще не вмерла Україна,
И слава, и воля!
Ще намъ, браття-молодці,
Усміхнетця доля!
Згинуть наші вороги,
Якъ роса на сонці;
Запануємъ, браття, й ми
У своій сторонці.
Душу, тіло ми положим
За свою свободу
И покажемъ, що ми браття
Козацького роду.
Гей-гей, браття миле,
Нумо братися за діло!
Гей-гей пора встати,
Пора волю добувати!
Наливайко, Залізнякъ
И Тарасі Трясило
Кличуть насъ изъ-за могилъ
На святеє діло.
Изгадаймо славну смертъ
Лицарства-козацтва,
Щобъ не втратить марне намъ
Своего юнацтва.
Душу, тіло и д.
Ой Богдане, Богдане,
Славний нашъ гетьмане!
На-що віддавъ Україну
Москалямъ поганимъ?!
Щобъ вернути іі честь,
Ляжемъ головами,
Назовемся Украіни
Вірними синами!
Душу, тіло и д.
Наші браття Славяне
Вже за зброю взялись;
Не діжде ніхто, щобъ ми
По-заду зістались.
Поєднаймось разомъ всі,
Братчики-Славяне:
Нехай гинуть вороги,
Най воля настане!
ПАНОРАМА

Як зробити з міської електрички «кільцеву лінію метро»?

Як зробити з міської електрички «кільцеву лінію метро»?

Міська електричка (далі – КМЕ) – один із видів громадського транспорту в Києві, заявлений на всіх схемах, що висять в метро мало не як ще одна лінія метро. Втім, на даний момент цей транспорт ходить лише в часи пік, з досить великим інтервалом руху. Це, та ряд інших моментів сильно погіршує пропускні можливості КМЕ. В той же час, проект за умови доведення його до ладу, цілком здатен стати «кільцевою лінією метро» в Києві, при набагато менших вкладеннях коштів. Нижче я спробую описати, що варто було б зробити, аби привести КМЕ до ладу. Рухатимемося від Почайної за годинниковою стрілкою.

Почайна. Зараз висадка та посадка здійснюється з однієї і тої ж бокової платформи. Острівна ж простоює.

Почайна
Зараз тут потяги обох напрямків, Е1, проти годинникової стрілки (Дарниця-Почайна-Борщагівка-Київ-пас-Дарнця) та Е2 , за годинником (Дарниця-Київ-пас-Борщагівка-Почайна-Дарниця) прибувають почергово до однієї ж і тої берегової платформи. Варто зробити підземний перехід до острівної платформи (2 і 3 колії) прямо з метро «Почайна). А також накрити цю станцію та облаштувати ліфти з підземного переходу.

Рибальський острів
Раніше на цьому місці була платформа «Обольонь», в складі КМЕ не використовувалась. Зараз район на південь від платформи активно забудовується, тож пасажиропотік тут буде. До того ж можна було б запустити і підвізні маршрути на ж/м Оболонь, наприклад за схемою: «Рибальський півострів (нинішня кінцева 53 автобусу) – зп. «Рибальський острів» - Електриків -  Набережно-рибальська - Героїв Сталінграда – Архипенка – Йорданська – ст. м. «Обольнь». Саму платформу варто також зробити критою, обладнати ліфтами для спуску на вул. Електриків та  підземним чи надземним переходом під/над коліями.

Райдужна
Зараз платформа має назву «Троєщина 2». Втім, до перших будинків ж/м Вигурівщина-Троєщина тут більше кілометра. Куди логічнішою для платформи була б назва «Райдужна» за однойменним ж/м, що розташований ближче.
Тут дуже потрібно збудувати високу платформу у напрямку руху Е2 (з Почайної до Троєщини). Зараз тут висока платформа тільки на півтора вагони. Також треба зробити надземні чи підземні переходи під коліями та облаштувати ліфти і накрити станцію.

Воскресенка
Зараз – «Троєщина», до відкритя в складі КМЕ мала назву «Городня». До Троєщини звідси іще далі, ніж від попереднього зупинного пункту. Але і повертати назву «Городня» теж гадаю не варто. Можна було б назвати «Воскресенка» - за назвою ж/м, що знаходиться неподалік. Крім зміни назви, тут варто накрити платформи, поставити ліфти та зробити підземний перехід під коліями, щоб пасажири не скакали попереду електрички.

Лівобережна

 

Микільська Слобідка
Зараз – «Київ-Дніпровський». Поки КМЕ не зупиняється на цій платформі. А даремно – пасажиропотік тут був би. З західної сторони тут великий ж/м Микільська Слобідка, зі сходу відносно близько – ЖК «Паркові озера». Тут є місток над коліями, який варто привести до ладу та зробити ліфт на платформу для мало мобільних. Ну і накрити платформу.

Лівобережна
Тут треба збудувати місток над коліями та ліфти на платформи і накрити їх. Зараз до станції метро веде по суті вузенька доріжка, але поруч планується зведення ТРЦ, тому цілком імовірно, що електричка матиме кращий прохід до метро.

Русанівка
Зупинка знаходиться біля великої транспортної розв’язки, поруч ж/м Русанівка та «Березняки» а також ЖК «Комфорт Таун», тож про пасажиропотік тут хвилюватися не варто. А от капітально відремонтувати платформи, накрити їх, облаштувати пандуси та підземний або надземний перехід колій – так.

Зараз електричка, попри формальну наявність визначення «кільцева» в назві фактично такою не є, і здійснює оборот по станції Дарниця. Це сильно подовжує рух по колу. Для того, аби кільцева електричка стала такою, треба збудувати естакади, що сполучать нинішню платформу «Київська Русанівка» та «Лівий Берег» напряму. Це недешева справа, але все одно в рази дешевша метро, а користь для проекту очевидна.

Березняки
Зараз має назву «Лівий Берег». Але оскільки на КМЕ є станція «Лівобережна», яка є пересадкою на однойменну станцію метро, Лівий Берег доцільно було б перейменувати на «Березняки». Станції не завадили б ліфти на платформи, а так тут все гаразд.

Видубичі
Тут все гаразд, хіба що, знову ж таки, потрібні ліфти для маломобільних громадян.

Деміївська
Зараз це «Київ-Деміївський», раніше «Київ-Московський». КМЕ проїжджає його без зупинки. А даремно, потенціал тут є. Необхідне будівництво високих платформ для КМЕ, з стандартним набором: накрити і облаштувати.

Либідська
Станція з пересадкою на однойменну станцію метрополітену в цьому місці просто напрошується. Та ще й величезний ТРЦ «Ocean Plaza» поруч! Тут потрібне будівництво платформ «з нуля», з накриттям і ліфтами. Пасажиропотік обіцяє віддячити за вкладені зусилля.

Протасів Яр
Те, що зараз КМЕ проїжджає його без зупинки – просто величезне недбальство і втрата пасажиропотоку. Поруч величезна кількість офісів та робочих місць, відносно недалеко і метро Олімпійська. Потребує ремонту, облаштування ліфітів та накриття - і запуску!

Електричка мюнхенського S-Bahn'у

Вокзальна
Зараз це «Північні платформи» «Києва-пасажирського». Як варіант, можна було б узгодити будівництво другого виходу з метро «Вокзальна» з цим зупинним пунктом – і надати йому зрозумілу для всіх назву, а не «Північна» - яка ж «Північна», коли, якщо дивитися на схему КМЕ, то ця зупинка якраз на півдні? Північні вони тільки щодо «Києва-пасажирського».

Політехнічна
Не зайве було б збудувати і станцію в районі однойменних станцій правобережного швидкісного трамвая та метро. З ліфтами, накриттям і організацією пересадки з трамваєм. До метро тут тільки піший дохід, зрозуміло.

 

Караваєві Дачі
Одна з небагатьох станцій, де в принципі, все є.

Відрадна
Нова станція в районі однойменного ж/м забезпечить кращий його зв’ящок з метро та центром міста.

Волинська
Зараз – «Київ-Волинський». Потребує накриття і ліфтів.

Борщагівка
Те саме – накриття і ліфти. А ще краще – збудувати повноцінний пересадковий вузол з швидкісним трамває.

Берестейська
Тут напрошується вузол з однойменною станцією метрополітену. Північніше цього місця є платформа «Рубежівський» яка на схемах позначається як пересадкова на метро. Але зараз щоб дістатися платформи, треба йти через лісопарк маленькою доріжкою. Ні про яку доступність станції не те, що інвалідам, а звичайним пасажирам, мова не йде. Потрібно збудувати нові платформи «з нуля» ближче до метро та організувати пересадку шляхом будівництва другого, західного виходу з метро «Берестейська».

Сирець
Тут потрібне накриття та ліфти, а так все гаразд.

Вишгородська
Одна з небагатьох станції, де уже зараз зробили непоганий ремонт. Але все одно необхідні ліфти та накриття.

Зеніт
Потребує ліфтів та накриття.

Також, звісно, необхідно повністю замінити рухомий склад на кільці. Він має відповідати таким критеріям: наскрізний прохід по вагонах (по типу «гармошки»), додатковий вихід посередині вагону, окрім двох крайніх, кондиціонування та вихід на одному рівні з платформою – як у метро. Ну і забезпечити інтервал руху не більше 8-10 хвилин у час пік та 15 – у інший час. І якщо зараз КМЕ завершує свою роботу близько 21-ої, то після такої реконструкції її треба подовжити до опівночі – можна з більшими інтервалами після 22, але КМЕ і справді має бути «кільцевою».

 

P.S. На даний момент на сайті петицій до КМДА триває збір підписів щодо двох петицій, присвячених питанням розвитку КМЕ:

1) Про роботу КМЕ та підвізних маршрутів на ділянці «Дарниця» - «Почайна» у піжпік
2) Про відкриття зупинки «Русанівка» у складі КМЕ.

 

Василь Бабич