Під час проведення реформи залізничної галузі держава не має права на помилку. Про це заявив Віце-прем’єр-міністр України Валерій Вощевський, виступаючи на засіданні Ради Укрзалізниці, що відбулосясьогодні, 23 липня.
Під час засідання було презентовано план щодо реорганізації Укрзалізниці, повідомлено про заходи зістабілізації експлуатаційних та фінансових показників її роботи.
У ході заходу Віце-прем’єр-міністр України звернув увагу керівництва Укрзалізниці на необхідностісуттєвого доопрацювання зазначеного плану.
«За останні півроку зроблена велика робота з реформування Укрзалізниці. Головне – це люди. Хочу наголосити, що завжди на Укрзалізниці були дуже професійні кадри. Вони розуміють, що кроки у реформуванні повинні бути безпомилкові. Підкреслюю – помилка неприпустима», – зазначив ВалерійВощевський.
Урядовець наголосив, що найбільше підприємство країни має працювати таким чином, щоб не було можливості його обкрадати.
«Корупція призвела до того, що ми маємо проблеми як у суспільстві, так і в економіці. Корупція нас вбиває, в тому числі і Укрзалізницю», – сказав він.
Коментуючи підходи до реформування залізничної галузі, Валерій Вощевський пікреслив: «Якщо виокремити головне, то основна складова господарства – інфраструктура: колійне господарство, станції, системи зв’язку, системи управління, на мою думку, були, є і мають бути державною власністю. Там, де може прийти приватний капітал, це треба робити. Я – за швидкі реформи, але – проти поспішних кроків».
Зі свого боку, керівництво Укрзалізниці запевнило, що презентований план реформування галузі буде доопрацьовано.
Нагадаємо, 23 липня Уряд затвердив фінансовий план Укрзалізниці на 2015 рік.
Як повідомлялося раніше, Віце-прем’єр-міністр України Валерій Вощевський доручив Міністру інфраструктури України Андрію Пивоварському та в.о. керівника Укрзалізниці Олександру Завгородньомупровести з’їзд працівників залізничної галузі.
Також нагадаємо, Віце-прем’єр-міністр України Валерій Вощевський ініціював проведення спеціальної розширеної наради в Уряді щодо підтримки вітчизняної вагонобудівної галузі та надав доручення Укрзалізниці повернути понад 6 тис. вагонів з оренди із заниженою тарифною ставкою.